Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki szkolenie linkedin szkolenie

Szkolenia dofinansowane z KFS – jakie kursy z dofinansowaniem?
2020-02-18 11:47:34

Stawiaj na ciągły rozwój Swój oraz pracowników, szkolenia mogą pomóc zapewnić sukces Twojej firmie, a wykwalifikowani pracownicy to filar przedsiębiorstwa.

Marketing social media
2022-03-21 13:10:55

Marketing social media, to niezwykle pożądana kompetencja wśród managerów i specjalistów zajmujących się marketingiem.

Artykuł Marketing social media
Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
2021-12-27 12:55:53

Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych.

Artykuł Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
SMART brzmi skutecznie
2016-04-07 10:15:53

Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potraktować i ocenić to hasło w kategorii celu, który postawił I sekretarz to efekt był zupełnie odwrotny do zamierzonego a właściwie zapowiedzianego.

Artykuł SMART brzmi skutecznie
Czas, manager i 3 ćwiartki
2016-03-22 12:03:48

Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję telefony. Jak wejdę do firmy muszę przejść niecałe 100 metrów do gabinetu i w ciągu tych kilku minut, po drodze dostaję informacje, że ktoś dzwonił...

Artykuł Czas, manager i 3 ćwiartki
Ucz się i nawiązuj kontakty. O tym, jak budować sieć znajomości na szkoleniach
2015-11-18 18:23:52

Jeśli zdecydowałeś się na wzięcie udziału w szkoleniu, kursie czy studiach podyplomowych, pamiętaj, że nie będziesz tam się tylko uczył. Równie ważne jak zdobycie wiedzy i dodatkowych kwalifikacji będą relacje,jakie nawiążesz; kontakty, jakie zdobędziesz i doświadczenie, które zyskasz.

Artykuł Ucz się i nawiązuj kontakty. O tym, jak budować sieć znajomości na szkoleniach
Jak promować firmę szkoleniową w Internecie
2014-12-09 11:08:41

Internet zdominował nasze życie do tego stopnia, że jest głównym źródłem szukania informacji o firmach, produktach czy usługach. Nie inaczej jest w branży szkoleniowej, gdzie osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu w pierwszej kolejności odwiedzają witrynę organizatora.

Artykuł Jak promować firmę szkoleniową w Internecie
Rozwiń swoje możliwości biznesowe dzięki szkoleniu z zakresu sztucznej inteligencji AI w biznesie
2024-04-22 13:39:53

W obecnych czasach, gdzie technologia rozwija się w błyskawicznym tempie, umiejętność wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w biznesie staje się kluczowa dla każdego lidera i menedżera.

Artykuł Rozwiń swoje możliwości biznesowe dzięki szkoleniu z zakresu sztucznej inteligencji AI w biznesie
Szkolenie z zakresu „Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta” - klucz do podniesienia standardów opieki
2024-03-20 14:28:03

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie ochrony zdrowia, placówki medyczne stają przed wyzwaniami związanymi z zapewnieniem wysokiej jakości usług. „Ustawa o jakości w ochronie zdrowia” wprowadza nowe wymagania, które mają na celu nie tylko podniesienie standardów opieki...

Artykuł Szkolenie z zakresu „Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta” - klucz do podniesienia standardów opieki
Szkolenia z wypełniania bruzd i zmarszczek, oraz Wolumetrii twarzy – dlaczego warto na nie postawić?
2024-03-14 19:07:50

Szkolenia w zakresie estetyki tkankowej, obejmujące metody redukcji zmarszczek i modelowania owalu twarzy, stanowią fundament rozwijającej się branży kosmetycznej.

Artykuł Szkolenia z wypełniania bruzd i zmarszczek, oraz Wolumetrii twarzy – dlaczego warto na nie postawić?

stron: 1 2 359

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenie linkedin szkolenie

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.